צריך חשיפה מיידית לעסק, מוצר או שירות?
בניגוד לקידום אורגני, שהוא תהליך ארוך יותר הדומה ליחסי ציבור ומיתוג, קידום ממומן מציע חשיפה מיידית לכל דורש, בעלויות הכרוכות סביב מודל תשלום כלשהו (לפי חשיפה, קליק, המרה ועוד).
הפרסום באינטרנט הפך למטלה לא פשוטה הדורשת יכולות רבות. אם בעבר כל מה שיכולנו לפרסם היה תלוי בגוגל בלבד ובמחשבים שולחניים, הרי שכיום ריבוי הפלטפורמות והדילוג הנצחי בין מכשירים (Cross-device), הופכים את הפרסום באינטרנט לאתגר אמיתי.
קידום ממומן לצורותיו השונות מגיע במגוון רחב של אפשרויות. שתי השחקניות העיקריות בתחום הפרסום הדיגיטלי הן כמובן גוגל ופייסבוק, ואחריהן מגיעות שחקניות לא פחות משמעותיות כגון יוטיוב (ששייכת לגוגל), לינקדאין, אאוטבריין וטאבולה ועוד. כמו כן גם רכש מדיה הוא שחקן נכבד בתחום הפרסום בתשלום באינטרנט.
הזמן פרסום מיידי בהתאמה אישית לצרכים שלך *
חייג 03-6780055 או מלא את הטופס
פרסום בגוגל
בגדול אפשר לחלק את אפשרויות הפרסום בגוגל לשניים: מודעות בחיפוש (Search Ads) ומודעות באתרי תוכן (באנרים או Display). מערכת הפרסום של גוגל נקראת Adwords, והיא מאפשרת לכל אחד לקבל חשיפה מיידית למוצרים, לשירותים ולכל עניין אחר הדורש פרסום. ניתן להתאים את עלויות ההקלקה / החשיפה לפי מחשבים שולחניים או מכשירים ניידים, לעקוב אחרי ביצועים והמרות ולקבל אינדיקציות מדויקות יותר מאי פעם אודות ביצועיו של כל קמפיין.
פרסום בפייסבוק
בניגוד לגוגל, פייסבוק מציעה (נכון להיום) רק סוג עיקרי אחד של פרסום – דיספליי. מודעות הפרסום יכולות להופיע במספר צורות ופורמטים, ובניגוד לגוגל לא ניתנות למיקוד לפי מילות מפתח בודדות, אלא רק לפי חיתוכים דמוגרפיים (קהלים). כמו כן ב-2014 פייסבוק השיקה מערכת פרסום נוספת הנקראת אטלס, המאפשרת לפרסם גם מחוץ לרשת החברתית.
פרסום ביוטיוב
יוטיוב הוא מנוע החיפוש הרביעי בגודלו בעולם, וכמויות התוכן והגולשים בו הופכות אותו לבמת פרסום עצומה בהיקפיה. ביוטיוב ניתן לפרסם ישירות על גבי סרטונים, וכן בשולי עמודי התוכן עצמם.
פרסום בלינקדאין
פלטפורמת העסקים הגדולה ביותר בעולם, עם יותר מ-300 מיליון משתמשים רשומים, כמיליון מהם מישראל. מטבע הדברים, הפרסום בלינקדאין מיועד יותר למעוניינים לפנות לקהילת העסקים.
פרסום באאוטבריין
Outbrain היא חברת תוכן ישראלית שכבשה את העולם, והונפקה בבורסה בשווי של כמיליארד דולר. מערכת אאוטבריין מאפשרת לקבל המלצות על תוכן נוסף להמשך קריאה בסיומו של כל עמוד. בצורה כזו ניתן לפרסם תכנים בתשלום ולהציגם בצורה יחסית טבעית, כהמשך לתוכן שזה עתה קראנו (מה שנקרא פרסום Native).
פרסום באפליקציות
אפליקציות סלולר הן המנוע מס' 1 של השימוש בסמארטפונים. רוב הפעילות בטלפונים חכמים נעשית כיום באפליקציות, ומן הסתם גם הפרסומות מצאו את דרכן פנימה. ניתן לפרסם באפליקציות באמצעות רכש מדיה בגופי התוכן הגדולים, דרך פייסבוק וכן דרך גוגל ברשתות תוכן המאגדות אלפי אפליקציות.
הזמן פרסום מיידי בהתאמה אישית לצרכים שלך *
חייג 03-6780055 או מלא את הטופס
* seome פתרונות אינטרנט מציעה פרסום בגוגל ובפייסבוק